۱۳۸۸/۰۱/۱۳

۱۳ دروغ سیزده!


۱. امسال تورم به صفر میرسد و همه چیز ارزان میشود. (بجز شیر مرغ و جان آدمیزاد!)
۲. آبگیری سد سیوند متوقف میشود.
۳. نام کورش بزرگ به خیابانها برمیگردد و تندیسهایش در میدانها نهاده میشود.
۴. همانند فلستین، برای سرزمینهای اشغال شده ایرانی و بازگشت آنها دولت و ملت دست به کوششهای فراوانی میزنند.
۵. مردم ایران نسبت به یکدیگر با ادب و درستکار خواهند بود و دستهایشان را از جیب یکدیگر درخواهند آورد.
۶. پان – قومها با ابراز شرمندگی از اشتباهات و خیانتهایشان، شعار «همه جای ایران سرای من است» را سر میدهند.
۷. رانندگان ایرانی از همه قوانین پیروی خواهند کرد؛ راهنما میزنند و سرعت و سبقت غیرمجاز ندارند.
۸. زدن کراوات در عکسهای گزرنامه و گواهینامه و غیره و سازمان سماع (تلویزیون سابق) آزاد میشود.
۹. جبهه ملی – مذهبی با انحلال خودش خیال همه ایران دوستان را آسوده مینماید.
۱۰. چپها با عمل کردن چشمانشان، جوانان ساده لوح را دیگر به دره ی جهان وطنی نمی اندازند.
۱۱. انگل.ستان دست از صدور جمهوریت برداشته و خودش نیز جمهوری میشود.
۱۲. باراک اوباما سیاه بازی و خیمه شب بازی را در ام.ریکا رواج میدهد.
۱۳. آمار بازدید روزانه از نوشتگاه من به بالای هزار تن خواهد رسید!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر شما استاد گرامي!

درباره مورد 13ام، به نظر من شما اگر اندكي به شگردهاي جذب بازديدكننده براي تارنما آگاهي يافته و آن‌ها را به كار ببنديد، براستي آمار 1000 بازديد در شبانه‌روز دور از دست‌رس نخواهد بود. من وبلاگ‌هايي با مضمون تاريخ ايران باستان ديده‌ام كه هر كدام حدود 300 بازديد در روز داشته‌اند اما 90% مطالبشان يا تكراري بوده و يا كپي‌برداري از سايت‌هاي ديگر. بنابراين دليلي وجود ندارد كه تارنماي شما با اين همه نوشتارهاي پژوهشي و نوپردازانه دست‌كم به چنان آماري دست نيابد. تنها اندكي جستجو كنيد و آن شگردها را به كار ببنديد.

با احترام - اردشير آزاده

نوشین گفت...

با درود بر دوسست عزیز
وبلاگ جدید من با نام حقایق راه اندازی شد لطفا" آنرا نیز در وبتان لینک کنید وب قبلی من با نام ایران همچنان باز است. موفق باشید زنده باد ایان و ایرانی