۱۳۸۷/۰۵/۰۷

قسم نامه فراماسونری دکتر محمد مصدق


برای بهتر دیدن نوشتار بر روی عکس کلیک نمایید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر جناب عطایی فرد عزیز

جناب عطایی فرد من خود به شخصه از فرمایشات و مقالات و کتاب های شما بهره می برم. یکی از افتخارات من این است که با شما دانشمند ایرانی در ارتباطم و چه خوب است که همه ی نویسندگان ما مانند شما و جناب داریوش احمدی و.. در حوزه ی اینترنت فعالیت داشته باشند. تا برای ما جوانان که هنوز در اول راه هستیم از بیانات شما آگاه گردیم. من تمام مطالب تارنگار شما را مطالعه کردم و بیش از پیش به تاریخ ایرانم بالیدم و خوشحالم که ایران مان دانشمندانی چون شما دارد. همانطور که خودتان در جریان هستید برای کسانی که در حوزه ی تاریخ و ادبیات پارسی فعالیت می کنند یا اینکه تازه به این وادی کشیده شده اند همیشه مشکل انتخاب کتابی در خور مطالعه که به صورتی درست و بدون قرض و با ارائه ی مدرک و سند تاریخی نگاشته شده باشد وجود دارد درخواستی از شما داشتم جناب عطایی فرد. می دانم سرتان شلوغ است و ممکن است این کار را انجام ندهید. ولی اگر برایتان امکان دارد در همین تارنگار فهرستی از بهترین کتابها در زمینه ی تاریخ ایران و جهان، ادبیات و ... ارائه دهید. این باعث می شود که جوانان ما به سراغ کتاب هایی که ارزش خواندن ندارند نروند. در خواستی دیگر نیز دارم و آن این است که می خواستم نظر شما را در رابطه با کتاب "زرتشت، مزدیسنا و حکومت" نوشته ی "مهندس جلال الدین آشتیانی" بدانم. احساس می کنم تمام مطالب این کتاب به درستی گفته نشده. خیلی دوست دارم اگر شما نقدی بر این کتاب داشتید را بخوانم. کاری خصوصی با خود شما نیز دارم. اگر ممکن است پست الکترونیک خود را در اختیار من قرار دهید تا از آن طریق کارم را بیان کنم. باید مرا به خاطر این همه خواسته ببخشید. راستیتش خیلی دوست دارم بیشتر از وجود و صحبت های شما آگاه شوم.

با نهایت سپاس از شما دانشمند ایران زمین

بدرود و پاینده ایران